Zenden van uw CV
Indien u met ons wilt werken, dient u ons eerst uw CV te zenden.
Klik hier om ons sollicitatieformulier in te vullen of om uw CV te zenden.


Eerste interview
Onze recruiter neemt met u binnen de week contact op.
Tijdens het interview:
- krijgt u de mogelijkheid om al uw vragen te stellen.
- stellen wij een profiel van u samen.
- vragen wij achter de opgedane ervaring, eventuele diploma’s, taalkennis,…
Zenden van bijkomende documenten
Wij vragen onze kandidaat-assistent om de volgende documenten voor te bereiden:
- Kopie identiteitskaart
- Attest Goed gedrag en Zeden (opgepast! Deze blijft maar 3 maanden geldig)
- 2 profielfoto’s
- Kopie diploma(s)
- Eventuele referenties
- Bankrekeningnummer (in EUR)
Deze documenten mag u zenden naar onze recruiter. Klik hier om de documenten te zenden.


Tweede interview
Uw wordt per mail of telefoon uitgenodigd voor een 2e interview. Dit interview gebeurt via Skype (of per uitzondering op locatie). Het 2e interview wordt afgenomen door één van de zaakvoerders van Care-Fully zelf. Pas wanneer u een positief interview hebt gegeven, gaat Care-Fully voor u op zoek naar de geschikte zorgvrager.
Heeft u nog geen Skype? Klik hier om Skype te installeren op uw computer!
Start
Eens Care-Fully de gepaste zorgvrager voor u gevonden heeft, wordt u door één van onze medewerkers gecontacteerd en wordt er een aanbod gedaan.
Indien de kandidaat-assistent dit aanbod accepteert, krijgt deze een mail toegestuurd met de planning en zijn vliegticket/busticket.
De assistent wordt opgehaald (afhankelijk van het aankomstuur) en voorgesteld bij de zorgvrager. De nodige administratie wordt op dat moment in orde gebracht.
U krijgt een contactpersoon binnen Care-Fully toegewezen, waarbij u steeds terecht kunt voor de nodige vragen/problemen.


Opvolging
Uw contactpersoon zal een grondige opvolging doen eens u als inwonende assistent gestart bent bij uw zorgvrager.
Als inwonend assistent krijgt u tijdens de bezoeken steeds de mogelijkheid om zaken aan te kaarten.
Mocht er toch geen klik zijn tussen zorgvrager en persoonlijk assistent, wordt er samen met uw contactpersoon naar een oplossing gezocht.